Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 09:55

Мочулищенська гімназія

Дубровицької міської ради Сарненського району 
Рівненської області
mochulzosh@ukr.net
Меню сайту
Наше опитування
Який предмет вам подобається
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт перед горомадою директора Мочулищенського НВК

ВСТУП

Згідно наказу Міністерства освіти та науки України № 178 від 23.03.2005 року «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно–технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» директор школи щорічно в червні – серпні звітує перед педколективом та громадськістю за підсумками навчального року.

1.Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, Положення про загальноосвітній навчальний заклад та Положення про професійно – технічний навчальний заклад керівник навчального закладу має щороку звітувати про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськістю.

2.Звітування керівників здійснюється з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації .

3. Завдання звітування :

- забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом ;

- стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівниками навчальних закладів відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

4.Порядок проведення щорічного звіту управління навчальним закладом.

За підсумками навчального року . у червні – серпні , кожен керівник дошкільного , загальноосвітнього та професійно – технічного навчального закладу персонально звітує на загальних зборах ( конференції педагогічного колективу , батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості;

- на загальні збори ( конференцію) обов’язково запрошуються члени батьківського комітету, ради та піклувальної ради навчального закладу, батьки та представники інших органів громадського самоврядування;

- дата проведення та порядок денний загальних зборів 9 конференції) повідомляється педагогічному колективу, членам батьківського комітету, ради, піклувальної ради навчального закладу, батькам та представникам інших органів громадського самоврядування не пізніше, ніж за 15 днів до дня проведення ;

- для ведення зборів обирається голова та секретар, який веде протокол засідання;

- збори ( конференція) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради та піклувальної ради навчальних закладів та результатами звіту керівника оцінюють його діяльність шляхом таємного голосування ;

- приймають рішення щодо морального і матеріального заохочення або, у випадку визначення роботи керівника навчального закладу незадовільною, порушують клопотання пере відповідним органом управління освітою про невідповідність керівника займаній посаді ;

- результати голосування та прийняте рішення відображаються у протоколі зборів ( конференції) : протокол підписують голова та секретар зборів;

  • рішення загальних зборів( конференції) доводять до відома відповідного органу управління освітою в п’ятиденний строк з дня їх проведення.

5.Звіт керівника охоплює основні напрями його діяльності . Особлива увага звертається на створення в навчальному закладі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти.

Історично українська школа завжди була центром місцевої громади. Вона виконувала не лише навчальну функцію, але й активізувала та навчала громадськість. Сучасна школа повинна давати учням певні знання, уміння і навички, а також виховувати соціально-адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення навчання успішно займе своє місце у житті. Наша школа – це колектив педагогів, батьків, учнів, громади які зібралися для того, аби всі разом і кожен окремо мали змогу думати, відчувати, розвиватися, діяти щоб реалізувати девіз: «Не для того аби вчити, а для того, щоб учитися»

 

І.Персональний внесок керівника у підвищенні рівня організації навчально-виховного процесу і навчальному закладі

 

  • Всі діти шкільного віку сіл Мочулище і Острівці охоплені навчанням.
  • Разом із сільською радою відпрацьовано чіткий облік дітей, які проживають в наших селах.
  • Постійно подається звіт до відділу освіти про кількість учнів, які відвідують школу
  • Ведеться щільний облік відвідування учнями школи
  • Найчастіше пропускає уроки без поважних причин учень 8 класу Гладкий Авраам;
  • Вживаються заходи щодо недопущення пропусків уроків дітьми без поважних причин, вчителі постійно тримають зв’язок з батьками.
  • Під постійним контролем адміністрацією та медпрацівника знаходиться сім’я Подиків. З цією сім’єю проводиться значна робота
  • За останні три роки всі випускники 9го класу охоплені навчанням :

70 % - навчаються в нашій школі;

30% - навчаються в інших навчальних закладах .

Протягом 2017 -2018 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-орієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2017 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 10 учнів. Варіативна складова навчального плану початкових класів складена за побажанням батьків і учнів, за рішенням ради школи.

В школі навчається двоє дітей на індивідуальній формі навчання, одна дитина на інклюзивній формі навчання.

Учні школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками математичного конкурсу «Кенгуру» стали 18 учнів, фізичного конкурсу «Левеня» стали 5 учасника.

За підсумками навчального року 9 учнів школи показали високий рівень досягнень, 11 учнів – достатній рівень досягнень, жодного учня, які мають початковий рівень досягнень, інші на середньому рівні.

У школі діє певна система методичної роботи. Її сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працює над темою: «Впрповадження інноваційних технологій в навчально – виховному процесі як умова створення якісного освітнього простору та засіб розвитку творчої активності учнів». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного куточка.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих вчителів . За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільних методичних об’єднань, де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного вчителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси , тощо.

У школі творчо працювали МО вчителів початкових класів, класних керівників, природничо-математичного циклу, суспільно - гуманітарного циклу. Результативною була робота всіх методичних об’єднань. Учителі провели відкрити уроки, виховні заходи. Учителі школи широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

Позаурочна виховна робота є однією з пріоритетних напрямків роботи школи .

Організовано різні форми позакласної виховної роботи :

  • предметні гуртки ;
  • спортивна секція ;
  • предметні тижні;
  • тематичні вечори ;
  • предметні олімпіади;
  • конкурси , турніри, вікторини

В школі відсутні умови для проведення позаурочної виховної роботи :

- відсутні приміщення ( спортивної зали , актової зали);

- гуртковою роботою охоплено близько 50 % учнів.

Виховні заходи проходять у класних кімнатах, приміщенні клубу, їдальні.

Протягом трьох останніх років наші учні займають призові місця: на районних спортивних змаганнях; на конкурсах художньої самодіяльності. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв’язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

  • Ціннісне ставлення до себе .
  • Ціннісне ставлення до сім’ї , родини , людей;
  • Ціннісне ставлення до праці.
  • Ціннісне ставлення до природи .
  • Ціннісне ставлення до мистецтва .
  • Ціннісне ставлення до суспільства і держави.

Виховні заходи, у яких взяла участь наша школа і показала активність та добрі результати :

  • Всеукраїнський екологічний двомісячник «За чисте довкілля»

Активним у житті школи було учнівське самоврядування «Планета Дитячих Мрій» . Силами активістів самоврядування під керівництвом педагога- організатора та за допомогою учителів, класних керівників були організовані шкільні вечори, конкурси, свята, численні конкурси малюнків та стінних газет, вечори зустрічей. Вчителі та учні не одноразово брали участь у допомозі воїнам АТО, акціях «Допоможи другу». Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, стан озеленення школи.

Згідно плану, щомісяця відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітували про стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній стінгазеті .

Вивчення стану освітньо - правової роботи у школі показали , що з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання , як :

  • тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
  • зустрічі з працівниками правоохоронних органів,
  • лекції , бесіди на правову тематику;
  • анкетування;
  • індивідуальні бесіди з учнями, які перебувають на внутрішкільному обліку;
  • відвідування проблемної сім’ї вдома (Подика Івана).

 

ІІ. Заходи щодо зміцнення матеріальної бази школи

 

Зміцнилась матеріальна база школи за кошти батьків і спонсорів:

1. Роботи по ремонту школи проводяться згідно плану .

2.Всі приміщення школи готуються до роботи в зимових умовах :

- влітку проведений частковий ремонт пічного опалення у класній кімнаті 10 класу;

- утеплення вікон та дверей;

- заміна вікон у комп’ютерному класі.

Опалювальний сезон 2017-2018 пройшов стабільно; постійно підтримувався на належному рівні температурний режим; всі інженерні мережі взимку працювали без збоїв.

3. Впорядкували засоби навчання всіх навчальних кабінетів.

4. Протягом року забезпечували дотримання санітарно - гігієнічних норм в кожному навчальному кабінеті та кожній класній кімнаті :

  • температурний режим;
  • вологе прибирання;
  • освітлення;
  • провітрювання;
  • естетичне оформлення;
  • належний стан підлоги , парт, стільців, столів, вікон , дошки

5. Організовано гаряче харчування школярів; забезпечено безкоштовним харчуванням всіх учнів 1-11 класів

6. Проведено якісний ремонт навчальних кабінетів та коридорів.

У 2017-2018 навчальному році на ремонт закладу витрачено – 46 780 грн.,

в тому числі:

бюджетних - 4 700 грн., спонсорських 20 000 - грн.

батьківських - 22 080 грн., зароблених закладом 0 - грн.

 

 

ІІІ. Залучення додаткових джерел фінансування школи

 

Будівля школи старенька. За цей період один раз проводився ремонт даху. Система опалення потребує капітального ремонту. Протягом року за бюджетні кошти здійснювався ремонт коридорів , їдальні , закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку та туалетів . Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте . На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується спортивний майданчик. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах.

Через фінансову кризу повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я, як директор, використовую для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти , але їх недостатньо для такого обсягу робіт. Вперше за існування школи пропонувалися кошти сільської ради, але вони так і не надійшли на рахунки.

Протягом навчального року залучили кошти батьків та спонсорів на потреби школи .

 

ІУ. Вжиті заходи щодо забезпечення школи кваліфікованими кадрами.

 

На сучасному етапі перед педагогом постає безліч проблем, пов’язаних, зокрема, з глобалізацією життя. На всі виклики педагог має знаходити відповідь, повинен не просто передавати певні знання, а готувати учнів до життя.

У 2017-2018 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 95 % . Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Педагоги школи володіють інформаційними технологіями.

По якісному складу педагогічних працівників більша частина педколективу має першу кваліфікаційну категорію, що говорить про значний досвід колективу.

У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд : середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18 годин.

У 2017-2018 навчальному році атестувалося 4 вчителя .

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, конференціях.

Всі вчителі постійно поповнюють свою бібліотеку новинками методичної літератури.

У .Соціальний захист.

Збереження та зміцнення здоров’я учнів і педагогічних працівників.

 

І.Збереження і зміцнення здоров’я учнів і працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно- правової бази. Рівень навчальних досягнень учнів у великій мірі залежить від стану їх здоров’я.

Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, працює медсестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Учні щорічно проходять поглиблений медичний огляд у дитячій районній поліклініці за графіком у присутності батьків з метою своєчасного розподілу їх на групи за станом здоров’я. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за власні кошти. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках нового зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри.

Важним аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» ( ст..25), « Про загальну середню освіту» ( ст..22), «Про охорону дитинства» ( ст..5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-11 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів відбувається на 2,3 перерві у їдальні школи .

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, бесід з фельдшером, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю. У планах виховної роботи кожного класного керівника є заходи по збереженню життя і здоров’я дітей, де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 

ІІ. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально- виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів , які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директору. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей в побуті . В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього проводяться профілактичні заходи.

 

ІІІ. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій . З них :

  • дітей – інвалідів – 5
  • напівсиріт – 2
  • діти із багатодітних сімей – 31
  • малозабезпечені сім’ї– 2
  • неповні сім’ї 4
  • диспансерний облік 72

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них були організовані заходи, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі відпочинку «Джерельце» .

Протягом навчального року надавалась соціальна підтримка дітям із малозабезпечених сімей

  • організоване безкоштовне харчування ( щоденно на суму 7.00 грн)

Постійно проводиться моральне і матеріальне стимулювання учнів та вчителів:

  • оголошуються подяки;
  • нагороджуються грамотами;

Вживаються профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з боку неповнолітніх:

  • класними керівниками;
  • керівниками школи;
  • працівниками сільської ради

 

УІ. Залучення педагогічної та батьківської громадськості

навчального закладу до управління його діяльністю,

співпраця з громадськими організаціями

До управління школою залучаються :

  • рада школи ;
  • батьківський комітет;
  • керівники методичних об’єднань;
  • профспілковий комітет

Школа співпрацює з такими організаціями :

  • управлінням освіти ;
  • методичним кабінетом;
  • центром позашкільної освіти;
  • спортивною школою.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у освітньо–виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.

Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого- педагогічних спостережень. Однією з традиційних форм роботи з батьками у Мочулищенському НВК діють батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається з врахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, педагог-організатор, медична сестра, запрошуються працівники Дубровицького відділу УМВС.

 

УІ.Реагування керівника на зауваження та пропозиції громадських організацій школи

1. Директор школи враховує та виконує пропозиції батьківського комітету щодо покращення умов для навчання та виховання дітей (естетичне оформлення кабінетів, ремонт водопроводу та каналізації, організація роботи гуртків, спортивної секції, організація екскурсій і т.п.).

2. Директор враховує пропозиції ради школи щодо нагородження учнів та вчителів ; щодо покращення гарячого харчування учнів ;

3. Директор враховує пропозиції профспілкового комітету та тарифікаційної комісії щодо оптимального розподілу педагогічного навантаження.

4.Директор тісно співпрацює з відділом освіти та враховує всі його пропозиції.

Намагаюсь позитивно вирішити всі зауваження та пропозиції окремих осіб (вчителів , учнів, батьків).

Директор НВК Т. Олексійовець

Безымянный

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МОЛОДІ І СПОРТУ

ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МОЧУЛИЩЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ –

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

вул..Шкільна, 5, с.Мочулище, 34143, тел..5-31-19, E-mail:Mochulzosh@ukr.net, код ЄДРПОУ 39132293

 

ПРОТОКОЛ № 1

конференції педагогічного колективу, батьківського комітету та

Ради Мочулищенського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»

Дубровицької районної ради Рівненської області

 

Голова засідання – Позняк Н.

Секретар - Сосновська Л.

Присутні - 45 осіб

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

 

1.Звіт директора НВК Олексійовець Т.С. за 2017-2018 навчальний рік перед педагогічним колективом та громадськістю.

 

СЛУХАЛИ:

 

Звіт директора НВК Олексійовець Т.С. за 2013-2014 навчальний рік перед педагогічним колективом та громадськістю ( звіт додається).

 

ВИСТУПИЛИ:

 

1. Позняк Н., яка від імені батьків оголосила подяку директору школи за плідну роботу протягом 2017 -2018 навчального року.

2. Сосновська Л., яка запропонувала визнати роботу директора НВК Олексійовець за 2017-2018 навчальний рік на належному рівні та розпочати роботу над вивченням та реалізації єдиної методичної проблемної теми школи «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті нової української школи»

 

УХВАЛИЛИ:

1.Звіт директора НВК Т.Олексійовець прийняти до відома.

2.Роботу директора НВК Олексійовець Т. оцінити на належному рівні.

3. Розпочати роботу школи по реалізації єдиної методичної проблемної теми школи «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті нової української школи»

 

За це рішення проголосували :

 

« ЗА » - 45 чол.

« ПРОТИ» - 0 чол..

« УТРИМАЛИСЬ» - 0 чол.

 

  • засідання Позняк Н.
  • Сосновська Л.
Вхід на сайт
Друзі сайту
Друзі сайту
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz