17
|
Учень/учениця
Знаннєвий компонент:
називає види механічного руху;
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (швидкість, період обертання, переміщення, амплітуда коливань, період та частота коливань) і вміє обрати її одиницю;
називає вживані одиниці часу, шляху, швидкості, періоду обертання, періоду та частоти коливань;
описує фізичну величину відповідно до узагальнених планів;
розуміє відносність руху.
Діяльнісний компонент:
уміє застосовувати поняття «матеріальна точка» та визначати межі застосування цієї фізичної моделі;
розрізняє види механічного руху за формою траєкторії та характером руху тіла;
уміє описати механічний рух графічно й аналітично і провести його аналіз;
розраховує пройдений тілом шлях, визначає швидкість руху, період обертання, частоту коливань нитяного маятника під час розв’язання фізичних задач різного типу;
представляє результати вимірювань у вигляді таблиць і графіків;
використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності.
Ціннісний компонент:
усвідомлює цінність знань про механічний рух для власного розвитку й безпеки
|
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення.
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху. Графіки руху.
Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання.
Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники.
Лабораторні роботи
№ 4. Визначення періоду обертання тіла.
№ 5. Дослідження коливань нитяного маятника.
Демонстрації
- Різні види механічного руху.
- Відносність руху, форми траєкторії, швидкості
|