П`ятниця, 16.11.2018, 23:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Мочулищенський НВК с.Мочулище Дубровицький район Рівненська область, 34143, 5-31-19, mochulzosh@ukr.net

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Наше опитування
Який предмет вам подобається
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Червень » 15 » Мовний табір «Квіточки-Blümchen»
10:00
Мовний табір «Квіточки-Blümchen»

На базі МочулищенськогоНВК «ЗОШ 1-111 ступенів ДНЗ» з 30.05 по 03.06 поточного року працював пришкільний мовний табір з денним перебуванням «Квіточки-Blümchen», у якому відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались 20 вихованців.

Наш табір називається «Квіточки» невипадково, тому що кожна дитина наче квіточка має свої барви, а разом вони гарно проводять час на природі, вміють гратися, товаришувати і відпочивати..

Створення мовного літнього табору з німецької мови «Blümchen» мало на меті забезпечення якісного навчання дітей іноземної мови. Табірпокликанийспонукатишколярів практично застосовуватизнання з мови, отриманіпротягомнавчального року. У таборідітималиможливістьспілкуватисянімецькоюмовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертнихпрограмах, театральнихвиставахтощо).

Літній мовний табір проводився під час канікул, коли школярі потребують відпочинку, але поруч з цим було поставлено завдання:

• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;

• допомогти дітям непомітно подолати мовний бар'єр;

• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;

• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;

• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення німецької мови.

Ізпершого дня в таборірозпочалисязмаганняміж загонами. І не просто на кращийзагін, а на кращиймовнийзагін .День розпочинався з введення в іншомовне спілкування( вітання,мовна зарядка),а також ранкова зарядка,яка проходила під музику на німецькій мові і у вигляді флеш-мобу. На ранковійлінійціоголошувався план заходів на день, а на післяобідній – підбивавсяпідсумок, нагороджувалисяпереможціконкурсів і змагань та оголошувалисязавдання на наступний день. А ще в таборі кожного дня випускалася фотогазета, де відбивалисьвсівизначніподії, щовідбулисьпротягом дня. Кожнийзагінмавдевіз та своювласнуречівку. Стіннівка загону такожпов’язана з вибраноюназвою.

Діти з великимбажаннямпрацювали над іміджемсвого загону. Ця робота сприяламобілізації та згуртуванню, усвідомленнюрозумінняоднієїкоманди.

Роботу табору організовували вчителі німецької мови Герасимчук Марія Миколаївна та Вальковець Майя Федорівна.  які забезпечували виконання дітьми розпорядку дня, організовували їх побут і спільно з вожатими Бурлак Юлією та Шереметою Тетяною готували та проводили оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом  роботи табору, яка базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.

Згідно з планом роботи літнього мовного табору «Blümchen» проведені наступні заходи:
30.05 День відкриття табору. Подорож німецькомовними країнами.(DieReisedurchdiedeutschsprachigeLander) учні переглянули відео-ролик про Німеччину та країни де розмовляють німецькою. Після чого було проведено гру «Чи знаєш ти Німеччину».На завершення дня було проведено малюнок на асфальті «Україна-європейська країна»    .


31.05 – День кіно.Учні із задоволенням переглянули фільм «Пенелопа» німецькою мовою сильніші учні спробували себе в ролі перекладачів, Діти відтворювали далоги,а також ділилися враженнями про фільм. В цей день учні спробували себе в ролі мультиплікаторів. Вони малювали мультфільми і озвучували їх.


01.06День захисту дітей. Гра-квест . З самого ранку всі були збудженні,адже кожен намагався знайти захований скарб.Напередодні вчителі та вожаті підготували загадки на німецькій мові,які одна за одною вели дітей до скарбу.І,врешті він був знайдений,це-їхні знання, за що всі діти отримали морозиво. З великим задоволеннямучніграли в цей день в рухливіігри на шкільному спортивному майданчикупід час яких повторили, як вимовляютьсярухи на німецькій мові

02.06.День музики та спорту.

Цей день запам’ятався вихованцям проведенням караоке-гри в таборі та визначенням кращого виконавця пісень німецькою мовою.Багато слухали пісень сучасних німецьких гуртів,тренувалися у вимові співаючи разом з виконавцями.Крім того вожаті підготували для них презентацію «Музика навколо нас».Але найцікавішим було створення своєї пісні у стилі репу на мотив казки «Ріпка». А ще
цей день бувприсвячений здоровому способу життя. Дітиактивно грали різні спортивні ігри, називаливиди спорту німецькоюмовою,  розповідали на німецькій мові про своїулюбленівиди спорту та якими видами спорту вонизаймаються.


03.06 День закриття табору.Екскурсія до урочища «Смолярня».Гра»Лицарський турнір у королівстві німецької мови»

Під час екскурсії з учнями була проведена бесіда про бережливе ставлення до навколишнього середовища, учні прибрали навколо ставка,що знаходиться на території урочища.Насамкінець діти ділилися враженнями – з’єднали всі зроблені у таборі фотографії з написами  на німецькій мові, кожен учень розповів, чому йому було цікаво працювати у мовному таборі, що корисного він отримав від цього, що найбільше запам’яталось під час перебування у таборі .

Поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителів і дітей. Вся виховнадіяльність в мовномутаборібулаорганізованавідповіднодо плану роботи на кожен день, учніотрималипрактичнінавички в застосуваннінімецькоїмови, навичкироботи у команді та групах. Дітиподілились думками та планами щодоновихпроектівтавидівдіяльності, які б вони бажалиматинаступного року. На урочистійлінійці, присвяченійзакінченнютабірноїзміни, булинагороджені і відзначенінайбільшактивніучасники табору і переможціспортивнихзмагань. Визначенокращиймовнийзагін .

Взагалі, життяутаборідітямзапам’ятаєтьсянадовго, і вони неодноразовозахочуть бути йогоактивнимиучасниками. Бокожен день життятабірноїзмінидопомагавдітямзрозуміти, щопотрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими.

Дитячий заклад створив умови для педагогічнообгрунтованого, змістовного та цікавогодозвіллядітей, що дало можливістьїмтворчорозвиватися, духовно та інтелектуальнозбагачуватися, розширюватисвітогляд та вдосконалити свої знання німецької мови.

Переглядів: 847 | Додав: Pashok | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту
Пошук
Форма входу
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Міні-чат